Mysig Fredag och Aktiv Lördag

Igår hade jag och maken dejt. Åkte till stan och började med middag på Meat, supergott! Sen blev det "unbroken" på bio. Så himla mysigt att spendera kvällen på tu man hand, bara vi två ♡ Filmen var oerhört gripande och jag led så mycket när jag såg den men den var väldigt bra! Jag älskar den typen av filmer, verklighetsbaserade och berörande. Tänkvärd och på vägen hem kände jag mig så tacksam och lycklig. Man behöver få lite perspektiv emellanåt. Hela familjen lediga idag och vi har verkligen spenderat dagen på bästa sätt om ni frågar mig. Besök på badhuset till barnens stora förtjusning, lunch på stan, skidåkning för mig och tacomiddag med familjen. Hann med en kort runda i mina icebug också men med dålig pannlampa och rädsla för att plogbilen skulle komma vände jag väldigt snart hemåt.
Skidåkningen var fantastisk! Jag nöjt så, det gick lätt och jag kände mig stark. Bra fäste men utan att det blev dåligt glid. Flack runda utan branta backar, bara att ösa på i ett bra flow. Jag ville aldrig sluta åka och längtar tills jag ska ut i morgon. Ni vet när träning är så roligt att man inte tycker man har tränat haha!
Snälla väder gudar, ge mig vinter ett tag till så jag får åka mycket mera!!



På Tisdag ska Thelma få vara med på barnens skidserie som dragit igång, Hoppas hon kommer gilla det!

Kram

Kommentarer :

#1: Mari

Vilken härlig helg ni haft =) urmysigt. <3

skriven

Kommentera inlägget här :