Små och stora kompisar

Idag har varit en lugn dag hemma med extra fint besök. Först en kompis till Micke som bor i Stockholm och sen en vän till mig som jag inte träffat på ca 9 månader. Mina föräldrar och syster kom också över på en fika, så trevligt! Alltid lika roligt att ses och det känns alltid som igår. Barnen kom bra överens och lekte som vanligt bäst när det var dags att säga hej då.
Mina ben var lite stela i morse när jag klev ur sängen och vaderna gör sig påminda även nu på kvällen, annars inte speciellt sliten. Planen är att träna på för fullt den här veckan också med tre styrkepass och tre löppass, men sen när det är två veckor kvar är det dags att slå av lite på takten. Jag kommer hålla igång men inte på så hög intensitet. Veckan då loppet är blir det ingen styrka alls och bara ett eller möjligtvis två kortare pass, för att hålla igång kroppen och som vanligt kör jag vila två dagar innan loppet för att stå på starten med pigga och springsugna ben!!



Små rara kompisar 💕


Kommentarer :

#1: Anonym

Jättekul att ses! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :