Motivationen på väg tillbaka

I vanlig ordning hamnade jag i en svacka efter Tjejmilen men den blev lite tyngre än vanligt och påverkade mej både fysiskt och psykiskt. Jag blev allmänt låg, kroppen kändes tung och trött. Trots det har jag fortsatt mina tre löppass i veckan men utan krav. Jag vet ju att glädjen och motivationen kommer tillbaka, det tog bara extra lång tid den här gången. Idag kände jag mej äntligen "tillbaka" igen på riktigt. Ett pass med B.A.B.Y Runners som innehöll korta intervaller, stafett och en backe på slutet. Ett fartfyllt pass med härliga tjejer! Jag har hittat motivationen igen och anmälde mej faktiskt till nästa års Tjejmil idag medans det fortfarande fanns platser kvar i startled 1. Jag vill ju ta revansch, så lätt ger jag mej inte :-)



Glad över att vara på gång igen!



Naturell yoghurt, banan, blåbär, hasselnötter och pumpakärnor. Perfekt efter träning!

Nu är jag så trött så trött och ska strax landa på kudden. Kram på er!

Kommentarer :

#1: Mari

Härligt att du känner dig redo igen =) Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :