Det här med bad...

Det är inte en dans på rosor att vara småbarnsförälder alla gånger men oj vad jag njuter av våra lediga torsdagar som vi tillbringar tillsammans. Som heltidsarbetande är det guld värt med en dag mitt i veckan bara för oss, att. prata, lyssna och göra saker tillsammans. Nu sover dom gott i sina sängar sedan länge och jag tog mej faktiskt ett bad. Jag har aldrig haft ro att bada och det har aldrig tilltalat mej men eftersom vi nu har ett badkar så har jag tänkt ge badandet en chans. Dessvärre ingen wow upplevelse än så länge och jag tror jag vet vad det beror på, förutom att jag blir lite rastlös. Jag tycker inte om att vara varm och svettas om det inte är så att jag tränar eller solar. Det jag uppskattade mest på hela badningen ikväll var den kalla duschen jag tog efteråt haha!
Nu njuter jag av kvällsmål vid tv:n och tittar på Barnmorskan i East End.





Kommentera inlägget här :