Vilken dag!

Började gårdagen med 7km löpning. Lämnade musiken hemma och njöt av fåglarnas kvitter och ett så otroligt vackert landskap med grusväg, åkrar, ängar och skog. Solen gassade och löpningen var ganska tung men känslan av allt runt omkring gjorde att det blev en bra start på helgen.
När jag kom hem var det bara att sätta igång med storstädning av huset, inte bara för att jag väntade middagsgäster till kvällen, utan för att det verkligen behövdes. Att städa detta stora hus tar sin lilla tid vill jag lova om man dessutom ska bädda rent i alla sängar och torka fönster.
Kvällen blev fantastiskt trevlig och vi kunde sitta ute hela kvällen, hur härligt?! Vi är ett roligt gäng även om vi var en kvinna kort igår.
3:30 landade jag i sängen och nu är frågan om jag ska cykla eller inte för att gratta mor.
 
Hoppas ni får en fin dag!! Och kom i håg att rösta alla ni som inte redan gjort det!!
 
 
Glömde såklart fota huvudrätten....
 

Kommentera inlägget här :