Solsemester

Nu är det klart att vi åker till Grekland i vår när min mamma fyller år. Vad härligt det ska bli med all inclusive, sol och bad. Jag har aldrig varit på Kreta och det ska bli spännande. Stort hotellområde med nyrustade tvårumslägenheter och hotellets gym ska jag också se till att besöka :-) Thelma är redan eld och lågor över att flyga flygplan, bada och träffa riktiga Bamse hihi! Wilson förstår inte riktigt det här men håller med oss om att det ska bli kul :-)
 
Nu ska jag inte börja längta till slutet av Maj redan eftersom våren är min favorit årstid och jag har mycket att göra innan dess men underbart att ha en resa med familjen att se fram emot!!
 
 
Den flera kilometer långa Geranistranden
 
 

Kommentarer :

#1: Julia

Åh, va härligt! Älskar verkligen grekland, jag hoppas ni får en toppenresa :)

Svar: Jag har bara varit i Grekland en gång tidigare och då på Samos. Då var vi jättenöjda så jag hoppas vi blir det den här gången också!
Therese

skriven
#2: Mari

Vad heter området ni ska bo i/på?

Svar: Det heter Gerani :-)
Therese

skriven
#3: mari

Härligt :) Var i Gerani för 2,5 år sedan. Vart där ska ni hålla till??

Svar: Lägenhetshotellet heter Atlantica Caldera Beach. Vad tyckte ni om Gerani?
Therese

skriven
#4: mari

=) Woohoo, precis där var vi!!! på exakt samma ställe... vi åkte hela familjen, 13 st. Varav 5 stycken är barn mellan 5-10 år.- Ingen klagade på hela veckan,.. Underbart =)

skriven
#5: Mari

=) Ja, stora som små var nöjda. Klockrent!
Verkar som du/ni också har mkt fint att se fram emot =) härligt! kramar

skriven

Kommentera inlägget här :