Gym Onsdag!

Den dagen i veckan som jag är helt säker på att det blir en sväng till gymmet är onsdagar direkt efter jobbet. Roligt att ha tillgång till så många redskap och vikter.
Jag avverkade en timme och kände mej ganska stark på nåt vis, eller inte stark kanske men full av träningslust :-) Passar på att ge hela kroppen en omgång när jag har min gymtimme plus cykeluppvärming och några km löpning till avslutning.
 
Lite jobbigt att gå in i rummet med fria vikter med unga grabbar, men om jag inte kan gå dit och köra mitt race och göra de övningar jag har tänkt och vill göra är det ju ingen idé, då kan jag ju lika gärna hålla på hemma där ingen ser mej. Alla har väl börjat nån gång tänker jag och kör på :-)
 
 
Nu kastar jag mej i soffan med fruktsallad, keso och nötter och väntar på att "Mia på Grötö" ska börja. Kram
 

Kommentarer :

#1: julia

åh, va smart att ha keso till fruktsalladen! mums :) Ja! Kör på, jag tyckte också att det var jobbigt först men de är endå så upptagna med att kolla sig själv i spegeln oftast ;)

skriven

Kommentera inlägget här :