Sista distanspasset

Härlig fm med skön luft och solsken, vad passade väl bättre än ett lite längre löppass med lugn och djup andning. Klockan hade jag visst glömt ladda så jag fick springa på känslan och det är bra för jag har fortfarande känningar i hals och vill inte att pulsen går upp för mycket. Det kändes oförskämt bra och det jag trodde innan skulle ta 60 min tog 50 så nu vill kontrollmänniskan i mej mäta upp sträckan för att veta exakt distans haha! Fattar inte hur jag överlevde utan löparklocka innan jag köpte en? :-)





I eftermiddag väntar roliga grejer! Jag och Thelma ska nämligen rida. De senaste 18 åren (känner mej jätte gammal) har jag ridit 2 gånger, varav senast var för ganska precis 5 år sen...hjälp. Fattar ni hur ovan jag är, kommer antagligen ha ont överallt i morgon men kul ska det bli!

Kommentera inlägget här :