Lillhjärta 4 år

Tiden går så fort men jag minns det som igår. För exakt fyra år sedan var det dags att åka in till BB på fastande mage för att kl 14 få komma ner på operation och plocka ut vårat första barn. Jag var jätte rädd och ledsen dagarna innan men själva förlossningen gick sen bra och helt enl planen och jag minns det som en väldigt fin upplevelse trots allt. Ögonblicket när jag fick Thelma på mitt bröst glömmer jag aldrig, det är det bästa som någonsin hänt mej. Det finaste jag hade sett i hela mitt liv låg precis framför mina ögon och jag var så otroligt lycklig. Jag älskade henne så oerhört från den allra första stund och kan fortfarande inte förstå att just hon kom till mej.
Idag ska vi fira våran glada tjej som varit med oss i 4 år. Det har varit 4 år med så mycket känslor och upplevelser, det har hunnit hända en hel del.
Thelma älskar att rita och färglägga, göra pärlhalsband och har en speciell kärlek till traktorer och djur. Hon älskar klänningar, blommor och smycken och vill gärna klä upp sig. Bygga med lego är en favorit och ute gungar hon gärna eller bakar och lagar mat av det som finns i trädgården. Bokstäver tycker hon är kul och hon började skriva så smått för redan ett år sen, nu kan hon många bokstäver.
 
Jag är så himla glad att Wilson har dig som storasyster, du axlar uppgiften bra även om ni inte alltid kommer överens. Sommarens sista dag ska vi alltid fira med pompa och ståt! Tusen pussar och kramar till världens bästa Thelma på födelsedagen!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :