Ingen vanlig dag

Idag är det verkligen ingen vanlig dag, det är finaste Thelmas födelsedag. Ja må hon leva i hundra år, jag gratulerar dig i hundra år... som Thelma skulle ha sjungit <3
Jag kan inte med ord förklara vad jag känner för dig min älskade, underbara Thelma.
Du är så stor nu och kan så mycket, du är verkligen en redig tjej! Du är nästan alltid glad, det har du varit jämt. Inget är speciellt krångligt med dig. Du älskar när vi åker någonstans, är på affären eller bara hälsar på Micke på jobbet. Du blir glad när vi får besök, kanske allra mest om mormor, morfar eller Linda kommer. Du vet oftast vad du vill och står fast vid det vilket är en bra egenskap. Du tycker mycket om djur och vill gärna hälsa på korna i ladugården. Du älskar att dansa och övar mycket på att snurra. Klippa gräset med Micke tycker du är roligt och kan köra åkgräsklipparen alldeles själv och buskör förstås :-) Rita är en favorit och du gör det bra. Du är väldigt omhändertagande och pysslar mycket med dina dockor och leker ofta med lego men det du först sa att du önskade dig i 3-års present var en stor lastbil! Du älskar att krypa upp i min famn, kramas och säger till mej varje dag att du älskar mej och resten av familjen mest av allt i hela världen. Jag önskar du kunde förstå vad du betyder för mej, du är hela mitt liv, det förändrades total när du kom. Du var det finaste jag någonsin sett och kärlek vid första ögonkastet.
Du är den bästa storasystern till Wilson och även om ni bråkar så är det ni två när det verkligen gäller. Du är så klok nu och säger saker som inte ens jag tänkt på. Ditt bubblande skratt smittar av sig och hjärtat slår volter om och om igen. Jag är så lycklig med dig!
 
Hoppas du får en toppen dag och ett roligt kalas med dina kompisar som du pratat och längtat så mycket till. Jag älskar dig så oändligt mycket min Thelmis <3
 
 
Bilden säger allt om dig, Thelma. En härlig, glad och busig tjej!
 
 

Kommentarer :

#1: Karin

Underbara, fina, älskade Thelma <3. Förstår att du är så stolt, glad, lycklig o kär i henne Therese. Hon betyder också oerhört mycket för mej o Berndt, liksom du också har gjort sen den dag du föddes. Kram på er alla i familjen <3

Svar: Ja, vad vore livet utan våra små glädjespridare? Dom är fantastiska!! Kramar
Therese

skriven
#2: Amanda

Grattis fina Thelma!!

Svar: Tack så mycket!!
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :