Helg mitt i veckan

Måndag igen och kortvecka, eller lite helg mitt i veckan snarare. Skönt då helgen som varit inte kändes som helg för min del. Planerar lite inför morgondagen då vi bjudit hem några vänner på mat och dryck, ska ta en sväng till stan i em för att handla det sista.
Här har vi gjort pannkakor, tvättat, diskat, ätit och busat. Mellan Thelmas (ehum) utbrott har vi det riktigt trevligt och barnen leker fint mellan varven. Nu sover den lilla och den stora vilar, jag passar på att göra lite av "mitt" under tiden.
 
Hur firar ni Valborg i morgon?
 

 
Wilson testar korgen under dockvagnen och den verkar hålla för dryga 10kg iaf :)

Kommentarer :

#1: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Ja precis så, man är så full av förväntan, så spänd och nyfiken och otålig och allt på en och samma gång - häftig känsla, nu längtar vi enormt! :D

Kramar

skriven
#2: Amanda

Hihi, vilken buse!:-)

skriven

Kommentera inlägget här :