Killer of giants

If none of us believe in war
Then can you tell me what the weapon's for
Listen to me everyone
If the button is pushed
There´ll be nowhere to run


Jag och syster var ju och såg Ozzy Osbourne på Stadion igår och låten ovan är en av mina favoriter. Den spelades precis som en annan stor favorit, "Shot in the dark". Det var en superfin kväll med sol och värme och ett minne för livet såklart. Det var lite knaggligt här och där och inte helt rena toner men vad gör väl det? Han sjunger åtminstånde, det är mer än vad vissa andra artister gör live. Det är nog därför jag älskar hårdrocken så mycket, det är ärligt, på riktigt, och går aldrig ur tiden. Jag är ganska övertygad om att det var sista gången jag fick se min älskade Ozzy, och jag är väldigt glad över att jag tog chansen trots knappt 5 veckor gammal bebis. Micke och Wilson roade sig på vårt rum i stan där vi övernattade och det hade gått hur bra som helst. Det underlättar verkligen att man har en snäll man som åker med för att sitta på ett rum en hel kväll när jag ska roa mej. Tjänster och gentjänster :)

Ikväll är det istället hans tur att bege sig i väg och då sitter jag hemma i soffan och tar hand om barnen. Jag kommer nog somna ganska tidigt och innan dess blir det en god sallad vid tv:n.

En väldigt ung Ozzy

  www.google.com

Kommentera inlägget här :