Fullspäckad helg

Hinner inte riktigt med att skriva här märker jag. Den här helgen har vi knappt varit hemma nåt. Bara hem en sväng och åkt igen. Stockholm i fredags, firande av min mamma i lördags, firande av Thelmas kusin i söndags. Idag är det iaf som vanligt igen och jag och barnen har en (lugn) hemmadag med vardagsbestyr och lek. Nu väntar vi bara på att Micke ska komma hem från jobbet så familjen blir komplett :)
Tog en promenad i förmiddags och det är liksom alltid bäst att få det gjort på morgonen, för annars är det så lätt att man blir lite lat när eftermiddagen/kvällen kommer. Dock gillar jag att löpträna på kvällar när jag laddat med kalorier hela dagen, jag tycker det går bäst då.
När tränar ni helst om ni har möjlighet att välja?

Nu har jag precis kollat klart på Eurovision, orkade inte se hela i lördags. Jag får rysningar varje gång jag ser Loreen framföra Euphoria, hon är så jäkla duktig den tjejen och jag är så glad att hon fick vinna! För första gången någonsin vann rätt låt :) 
Kram på er!

Kommentarer :

#1: Ella

Låter som fullt ös! Toppen ju. Jag håller med. Kvällen är bäst för träning. Är ju inget stort fan av träning som du vet, men har ju börjat springa och imorgon lunch ska jag testa springa 4km. Får se hur det går. Kvällen är bäst som sagt. :) kram på er!!!

skriven

Kommentera inlägget här :