4430

Jag och Thelma festar till det med fläskytterfilé till lunch, inte så avancerat egentligen eftersom det var rester sen vi grillade igår men ändå :)

När jag är till bvc för att väga och mäta brukar alltid Micke få gissa vikten, likaså igår. Han svarade: Tjaa, 4430?! Jag blev helt tyst i luren för han gissade rätt, exakt på grammet..... av alla siffror, hur är det möjligt?

Om en halvtimme eller nåt är det dags för Thelmas vila och jag hoppas verkligen att även jag kan få slumra till en stund, dock tvivlar jag då Wilson sovit nästan hela förmiddagen....vilket han sällan gör men vi får se hur det blir. Det är lite jobbigt innan de får rutiner med mat och sömn, man har liksom ingen koll alls. Rätt som det är en dag så ser det helt annorlunda ut. Thelma var otroligt rutinfast och eftersom jag älskar rutiner så var det perfekt.

Hoppas ni alla får en fin dag i solen!

Kommentera inlägget här :