Så här är det

Det var inte igår precis som jag skrev nåt här... Jag har inget att skriva, eller egentligen har jag det men jag har ingen lust. Jag har inte lust med så himla mycket just nu ska ni veta. Efter en helvetes natt med ett fåtal timmars sömn har jag iaf varit i väg och klippt mej idag, det var inte en dag för tidigt ;) Frächa toppar igen, känns skönt! Annars konstaterade jag idag att jag inte sovit en hel natt på över 10 veckor, jag är konstant trött, har halsbränna från helvetet och ryggen börjar göra ordentligt ont :( Humöret är inte alltid på topp och jag frusteras över att jag inte klarar av att motionera så mycket.
Efter att ha läst i min graviddagbok så märkte jag att jag inte mådde så himla bra sist i den här tiden heller. Då jobbade jag dock bara tills jag var i v32 och nu ska jag härda ut tills jag är i v38....kan bli spännande det.
Jaha, det var dagens gnäll. Hoppas det känns bättre i morgon :-)

Ps. Förutom att vi får ett till barn om 3 månader så har jag flera saker jag verkligen glädjs över också och väntar på med spänning, men det tar vi en annan gång ;)

Kram på er!

Kommentarer :

#1: ella

Det blir bättre snart. : ) Då blir det dubbel kärlek och dubbel lycka i familjen ska du se. Du är duktig som tänker jobba så länge. : ) Jag orkade inte det. Gick hem svullen och eländig en månad innan. Sen låg jag på soffan och njöt av ledigheten. det var ljuvligt att få lägga upp fötterna och vila ryggen. Men du, tre månader. Det går jättefort! Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :