Ny kategori

Så fort jag kan börja träna igen så kommer fokus till en början ligga på att gå ner alla gravidkilon och sakta men säkert bygga upp kroppen och träna inför min utmaning nästa år- Tjejklassikern. Den nya kategorin kommer därför heta Tjejklassikern. Där kommer jag skriva om träning i första hand såklart men även lite om kost och tankar som har med min utmaning att göra. Jag längtar så himla mycket på att få dra igång och jag har redan börjat skissa på en träningsplan med rimliga mål och hur jag ska ta mig dit, träningsupplägg mm.



Kommentarer :

#1: Lillan

Sak bli intressant med den nya kategorin! Jag har några kilo, närmare 6 st. som retar mig... var på väg att få bort några av dem tillsammans med Ninja men efter henne så har jag inte varit mig själv. Promenaderna har blivit för få och för korta. Och löpningen gick åt h-vete. Det var ju liksom min och Ninjas grej att vara ute och springa, hon som hjälpte mig till motivation. Men nu börjar det kännas lite bättre och igår tog jag mig ut på min första joggingtur efter henne.

Hoppas så att din nya kategori ska mig massor av inspiration:) När är beräknat födelsedatum?

Kramisar!

skriven

Kommentera inlägget här :