More than words can say

Dagen då du föddes fick ordet kärlek en helt ny innebörd för mej. Du var det finaste jag sett i hela mitt liv och jag har älskat dig oändligt mycket sedan dess. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, och den växer sig starkare för varje dag!
Du har förgyllt varje dag och det är en gåva att få ha dig i mitt liv. Ständigt nya upptåg och du har både en vilja av stål och ett hjärta av guld.
Du vill gärna hjälpa till och stå vid ens sida. Du har ordningssinne och påpekar ständigt när en sak inte är på sin plats eller små skräp som måste slängas :)
Du är otroligt snäll även om du ibland blir lite för hårdhänt. Du har börjat prata allt mer och orden kommer dag för dag. I mina ögon är du helt perfekt och jag älskar dig precis som du är.
Idag fyller du 2 år och det är de bästa 2 åren i mitt liv. Du blir så stor men jag ska inte sörja det som inte kommer tillbaka utan se på framtiden tillsammans med dig med glädje och förväntan, vi har så mycket att uppleva tillsammans.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
Idag är det din dag Thelmis <3
 
 

Kommentarer :

#1: Jenny

Stort grattis till dig Thelma på 2-årsdagen! Vi önskar dig en toppendag! Kramar från Agnes, Jenny och Erik!

Svar: Tack så mycket snälla ni! Vi har haft det superbra idag. Tänk att våra småtjejer blir så stora. Sköt om er!! Kramar
Therese

skriven
#2: Malin

Stort grattis Thelma, vi ses ikväll!
/faster Malin

Svar: Tack så mycket! Trevlig kväll blev det med så himla mycket fina presenter, tack!
Therese

skriven
#3: Lina M

Grattis Thelma på 2 årsdagen!

Svar: Tack fina du! Kram
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :