Festen är över

Nu sitter vi här, jag och Micke och slappar. Barnen sover och diskmaskinen går för fullt. En dag med kalas uppskattar man den som allra mest, för en massa disk blir det. Vi har haft en kanondag, mest Thelma förstås. Jag önskar jag kunde beskriva hennes ansiktsuttryck när hon öppnade alla fina presenter. Det blev många Wow! och Oj Oj! :)
Hon har fått så himla mycket fint så jag blir aldeles rörd när jag tänker på det. Men mest av allt tänker jag på hur lyckligt lottad hon är som har så många runt omkring sig som bryr sig om henne och tycker om henne, det betyder så mycket <3
Hon var lite speedad innan hon kom i säng men hon låg inte där länge förrän hon tyckte att jag skulle gå ut så hon fick somna, min stora lilla tjej. Tack för grattishälsningarna, ni är så fina!
 
Ska visa er nån bild i morgon, på lycklig 2-åring som öppnar praket och blåser ut ljusen på tårtan.
 
Go natt på er!

Kommentera inlägget här :