Sliten idag

Hade en super trevlig kväll igår med bästa tjejmiddagsgänget och våra respektive. Jättegod middag hade vi alla knåpat ihop och många skratt blev det. Jag orkade inte längre än till 01.00 och med tanke på att klockan skulle ställas tillbaka så befarade jag att Thelma skulle vakna en timme tidigare så var det lika bra att bege sig hem då. Det blev knappa 4 timmars sömn i natt och jag har känt mej som om jag drack rätt rejält igår, så var det självfallet inte men jag har haft huvudvärk, illamående och extrem trötthet så en riktigt slappardag hemma hos mina föräldrar var precis vad jag behövde :)

Nu har vi kämpat med att hålla Thelma vaken till 18.30 för att hon inte ska vakna en timme tidigare i morgon också, vi får väl se hur det blir... strax väntar pizza för mej och Micke och kanske kollar vi på Beckfilmen Hämdens pris trots att vi sett det minst en miljon gånger ;)



Kommentera inlägget här :