Ensam

Jag har ganska nyligen vinkat av tjejerna efter en jätte trevlig kväll. Vi har ätit, druckit, pratat och skrattat. Micke och Thelma åkte till mina föräldrar kl 16 idag så jag fick fixa det sista inför middagen i lugn och ro.
Rätterna blev i stort sätt som jag tänkt och visst var det lite skönt när jag serverade desserten eller dolci som det heter på Italienska ;) Det har varit väldigt kul att ha haft middag men liksom skönt när det är gjort, det är ju lite att fundera över och planera.
Nu är det snart dags att krypa ner i sängen men det är tomt här hemma utan mina älskade. Jag längtar jätte mycket efter Thelma och att få somna på Mickes arm... tur jag har Muffin som ligger i fotändan och snusar gott :)

I morgon vankas det 30-års fest för en gammal klasskompis, så då blir det till att ladda om :)

Lite tilltugg när gästerna anlände



Fördrink



Blev lite kyligt på natten men jätte härligt att vi kunde sitta ute

Kommentera inlägget här :