En helt vanlig måndag

Idag ska jag och Lillhjärta till BVC och jag håller tummarna att lillskruttan nu äntligen har kommit upp över 6 kg på sin 6 månaders dag! Det är ju i och för sig den 28:e idag men det måste ju bli hennes månadsdag iaf eftersom det är den sista :)
Efter det ska vi träffa Johanna för en lunch tillsammans, ska bli jätte trevligt! Ska även åka med bilen på efterkontroll nu när Micke fixat mina bromsar, har ju haft körbörbud igen nu i en vecka...

Hoppas ni andra också får en fin dag!




Kommentarer :

#1: Lina&Astor

Va gullig hon är!

Trevligt att luncha med Johanna :) Ibland önskar jag verkligen att jag bodde närmre så jag oxå kunde vara med er lite oftare än som det e nu..

kram

skriven
#2: Mormor Karin

Vad SÖT du är, mormors ÄLSKADE LILLA GULLUNGE ! Finklänningen är på dagen till ära. Tänk att det gått 6 månader sen du föddes. Ofattbart ! Ses på onsdag SÖTNOS ! Kram på dej o mamma !

skriven

Kommentera inlägget här :