Vinteroverall

Börjar bli dags att fundera lite över vad Thelma ska ha på sig i vinter och usch känner jag bara... samma djungel som när man skulle skaffa barnvagn, då släppte verkligen en sten när man äntligen hade bestämt sig och beställt den. Känner på mej att det kommer bli ungefär samma sak nu ;)
Eftersom Thelma förmodligen mest kommer att sitta i vagnen och inte springa omkring så mycket så känns det lite som att det kvittar vad hon har för nåt (med tankte på hur den tål väta och sånt) men man vill ju såklart att den ska vara snygg :) Nästa bekymmer är vilken storlek man ska slå till på, antar att jag får ta mej ut i handeln och pröva lite olika så kanske jag hittar nåt jag fastnar för. Har ingen lust att lägga vansinnigt mycket pengar på hennes första overall, siktar nog på en riktigt bra till nästa år istället.
Har nån av er nåt bra tips så tas det tacksamt emot, har ju liksom ingen erfarenhet alls och då kan det vara bra att höra lite hur ni andra tänker som varit med förr ;)

Tycker Didrikson overallen är riktigt snygg, modellen heter Tucky

www.babyshop.se


Dom här två från Lindex är också helt okej






Kommentarer :

#1: i min lilla lilla värld

här blev det Molo...



nja.. det hände grejer, men nu är det lugnt igen tyvärr

skriven
#2: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Nu kan du se, någorlunda iallafall :D Tuckyn är superfin, både till utseende och fuktion :D Kram

skriven
#3: Mamma till William och prinsessan i magen

Fina overaller..Ha en fin onsdag söta.kram

skriven
#4: Lilla H

När hon ändå inte ska vara på marken så mycket så hade jag också satsat på en varm och snygg och struntat i hur vätetålig den är. De har snygga på NameIT

skriven

Kommentera inlägget här :