Golvvärmeslang

Härom kvällen var min pappa här och hjälpte Micke att lägga ut golvvärmeslang i plattan för nästa vecka kommer det troligtvis betong.
Ska bli roligt när gjutningen är klar för då är det snart snickarnas tur att ta vid och då kommer det hända grejer :) Snickarna är fyra stycken för att de snabbt ska kunna "slänga upp" väggarna och göra det tätt och lägga nytt tak över hela huset. Sen börjar allvaret för mej och Micke....mest Micke förstås eftersom jag inte kan bidra med så mycket, men måla och sånt kan jag ju och inte att förglömma så har jag ju ett busfrö att ta hand om :)
Nu är det bara att hoppas på att bygget fortlöper enl planerna och inte strular under tiden.



Nu måste jag packa färdigt alla grejer vi ska ha med oss till mina föräldrar, det är en hel del att tänka på att få med sig när man ska stanna över natten.

Önskar er alla en skön fredag!

Kommentarer :

#1: Carina T

Var ett tag sen jag var här på bloggen. Du skriver så otroligt fint och gripande om Atlas så tårarna rinner. Du får en att verkligen förstå hur mycket du älskar och saknar han. Så himla fint skrivit!



Kramisar!

skriven

Kommentera inlägget här :