Äntligen!

En del av er kanske minns de snygga kilklackarna från have2have.se jag bloggade om för en tid sedan. Eftersom jag måste fundera igenom mina köp lite onödigt länge ibland så riskerar man ju alltid att varan hinner ta slut och det var precis det som hände.
Nu har jag väntat och väntat att de skulle komma in igen och idag fanns de där och nu har jag självklart klickat hem dem utan att fundera :) Vet att deras skor ibland är lite små i storleken så jag beställde hem två par så jag kan prova hemma. Returfrakten kostar endast 29:- så det kan det vara värt. Have2have har fraktfritt över order på 300:- så det är kanon!
Dessa ska jag ha tillsammans med min nya blus och mina svarta favoritbyxor i siden. Dom kommer även bli jättefina att ha till klänning på dopet, till vita stuprör eller shorts.


Blusen är från VILA



Kommentarer :

#1: Helena

Vilken härlig blogg du har :)

skriven
#2: Mamma till William & bebis i magen :)

Fina inköp :)

skriven

Kommentera inlägget här :