Lite att stå i

I morron torsdag är jag som vanligt ledig, men det blir inte nån latar dag precis. Ska på återbesök med ögonbrynen, de ska köras på en gång till och fixas lite. Sen ska jag springa runt på stan och uträtta ärenden, hoppas jag hittar det jag söker.
I söndags var det spöregn hela dagen, men det gjorde faktiskt inte så mycket för jag och Micke hade en skön hemma dag och fick massa gjort tillsammans :)
Vi gjorde ett rejält ryck i sovrummet och målade taket och fönsterna. Det enda som är kvar nu är väggarna som ska rollas och jag hoppas det blir klart i helgen, för i morron hinner jag nog inte.
Jag är super nöjd så här långt, det blir väldigt fräscht och fint med vitt tror också att ljus gråa väggar kommer göra sig fint :)
Just nu håller Micke med hjälp av två kompisar på att lägga i poolduken, så snaaart kanske det kan bli lite vatten i den också ;) Då får allt värmen ta och komma, då vill jag inte ha nå 6 grader på mornarna...
Kan inte fatta att det snart är juni, veckorna rusar i väg men det är verkligen en härlig tid!

Ha det gott allihopa!

Kommentarer :

#1: Annica

Åh vad roligt med ett fräscht sovrum...vill också ha ett "nytt" sovrum, men har insett att det inte fixar sej självt;) får väl bli till hösten för nu har jag då rakt ingen lust att ta i tu med det:)

Hoppas vi får se bilder på ert sovrum när det blir färdigt!

Ha en bra dag och hoppas du hittar det du ska ha nu då=) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :