Poolpremiär

Nä, jag har inte haft min än...jag kräver nämligen mer än de 18 grader som var när Micke hoppade i i lördags, han badade igår också och nu har temperaturen stigit till 21. Vi har ju verkligen kanon väder här med sol och värme hela dagarna, hoppas hoppas det håller i sig över helgen och att vi får en fin midsommar!









Atlas tycker det är lite jobbigt när nåt eller någon är i vattnet och inte han, men det gick hyffsat. Han vankar av och an vid poolkanten och gnäller lite, men han försöker inte hoppa i iaf :) Det som återstår nu är trall runt poolen och jag hoppas det blir färdigt inom kort, Micke har börjat gjuta plintar iaf.
Sovrummet är nu klart men ni får se bilder på det en annan dag, måste ställa iordning lite först. Jag är nöjd med resultatet, den gråa färgen på väggarna blev lite mörkare än jag först tänkt mej men det blev bra ändå...när jag äntligen hittade en grå som inte såg "blå" ut på väggen.

Idag ska jag och min kära syster ha en hel dag tillsammans. Vi ska shoppa, käka och gå på bio =)

Önskar er alla en trevlig midsommar!!!

Kommentarer :

#1: Annica

hihihi Atlas väntar på trallen ska bli färdig..sen kommer han att hoppa i=))))

Nej men huuu ja nog ska det väl vara lite varmare innan man vågar sej i vattnet. Väntar med spänning på sovrumsbilderna=)

Ha en trevlig midsommarhelg// Kram=)

skriven

Kommentera inlägget här :