Midsommarfirande och hemmamys

På midsommarafton hade vi Anders & Erika och Jonas & Veronica med barn här. Vi grillade och drack gott. På natten åkte Micke och Jonas till Koversta och den årliga logdansen. Kändes lite konstigt att inte åka dit eftersom jag varit där varje år på midsommar i 15 år, men jag dansar aldrig nykter ;) Var ganska skönt att gå och lägga sig när de andra åkte faktiskt.
På midsommardagen var jag och Micke hemma hela dagen och grejade. Jag inredde lite i sovrummet och Micke höll på med altanen. Det var väldigt blåsigt och kyliga vindar till en början men sen gick det bra att ligga på och sola. Blev en väldigt slapp dag, men jag behövde det. Det är mycket hela tiden och kroppen säger ifrån nu, jag klarar inte att hålla samma tempo som vanligt. Idag är vädret soligt och fint, så det blir ännu en härlig dag utomhus.
Nu är det bara 3 veckor kvar att jobba, ska bli så himla skönt att få ledigt sen.

Här är lite bilder på vårt sovrum före rust, dock hade vi börjat lite med att måla listerna vita:











Sovrumm efter:















Kommentarer :

#1: Lillan, Zelda & Ninja

Visst är det skönt att bara vara hemma. Jag kan förstå att du inte orkar på samma sätt som förut, det kostar på att vara med barn men det är det värt=)

Så himla bra er sängkammare blev! Kanonfräscht och supersnyggt!

skriven
#2: Annica

Skitsnyggt blev det i erat sovrum! Såå fräscht, jag ska ta tag i vårat också..men inte förrns i höst=))

ha det så bra..kram=)

skriven

Kommentera inlägget här :