Inte bloggat på ett tag

märkte jag, ibland går tiden så fort. Har precis varit ute och gått en timme med syster, passar bra när hon inte har eftermiddag. Det är lite tråkigt att promenra själv i mörkret.
Här rullar allt på, jag är ledig i morron och bara för det ska jag äta popcorn ikväll och ha myskväll :) Jag bli så när jag ska vara ledig dagen efter, då blir det helt plötsligt tillåtet att äta onyttigt och bara mysa i tv-soffan. Tur att man inte är ledig så ofta ;)
Måste försöka få tid hos bilprovningen för jag har visst glömt/förträngt att den ska besiktigas....nu har bilen körförbud :( Min pappa står på bilen och han fick ett brev hem där det stod att den hade körförbud, han ringde då mej och frågade varför jag inte besiktigat den..... hoppsan, det hade Therese visst glömt. Stackars min far, han som är så ordningsam och aldrig skulle glömma nåt sånt och så har han fått en sån slavmaja till dotter =) Hihi

Kommer förmodligen blogga mer i morron, om det hänt nåt som är värt att skriva om....annars skriver jag ändå. Har ju lyckats nu att skriva om ingenting ;)

Go kväll!

Kommentera inlägget här :