God fortsättning

Ja, då var det vardag igen och julen är över för den här gången. Jag har haft en jätte mysig jul med nära och kära. Speciell känsla att fira jul med sitt egna barn för första gången. Lillhjärta fick massor med julklappar, hennes släktingar skämmer verkligen bort henne. Av mej och Micke fick hon bara en julklapp, en bok som vi ska läsa för henne och som hon kan ha kvar hela livet som sin allra första julklapp.

Får se om jag orkar åka till stan nån dag och kika lite på rean, men känner jag mej själv rätt så hittar jag inget på rean utan kollar bara på "nyheter" istället ;) Jag har aldrig varit särskillt ekonomisk...



Familjebilden



En av ljuslyktorna jag fick



Lillhjärta prövar sin nya stol och Atlas passar henne :-)



Den fick godkänt!

Kommentarer :

#1: Värmland

Låter som ni åxå haft en bra jul! Jag diggar lyktan du fick, supersnygg!

Men vad go han är Atlas där han sitter och passar lill-syrran=)

skriven
#2: Annica,Älsa o BollnäsTrollet

God fortsättning.....hihihi vad go o glad hon ser ut:) ja Atlas är sååå fin när han passar lill-syrran:)

Kram:)

skriven
#3: Annica,Älsa o Ästher

GOTT NYTT ÅR till hela familjen önskar vi:)

skriven

Kommentera inlägget här :