nervöst

Usch, idag är det en lite pirrig och nervös dag.... Jag hoppas allt kommer gå bra och att det blir som jag vill, eller så nära som möjligt av det jag vill iaf :)
Jag vill veta lite mer innan jag berättar vad det är som jag ska göra, kommer uppdatera de närmsta dagarna.

Annars händer inte så mycket här hemma, jag promenerar med Atlas och fixar lite här hemma när jag orkar. Har fått rejält ont i rygg och höfter, ljumskarna ilar som fasen men jag antar att det hör till :)

Var och shoppade igår och hittade en del kul. Bla en tröja till mej, vita krokar till sovrummet, lite bebiskläder, smått och gott på IKEA mm.

Önskar er alla en bra dag!

Kommentarer :

#1: Malin

Hoppas allt är bra med dig och bebben, får se hur det blir med konserten nu då =)

skriven
#2: Annica

MEEEN vad nyfiken jag blev nu då vad du ska göra!!!=)

Ja jag förstår att Atlas är nöjd med att ha matte hemma på dagarna=)

Jo hihihi..visst blir det FASLIGT pälsigt i sängen...byter sängkläder ofta iaf och prisar gud för tumlaren=))))) jaa och husse o Älsa delar även fästingar..han har nyss ätit en kur penicillin för ev borelia...hihihi.....

ha det bra Kram=)

skriven

Kommentera inlägget här :