Födelsedag

I lördags var det min tur att fylla år, jag älskar att fylla år! Ett bra tillfälle att bjuda hem familj och vänner och öppna paket :)
Vi åt middag här på lördgaskvällen med tårta till efterrätt, mycket trevligt. Fick många fina presenter, här är en del av dem



En brödrost i härlig röd färg



Mine glas i olika färger från Kosta Boda



Två skivor



T-shirt



Ett plagg som inte riktigt var tänkt till mej :)

Idag hade vi besök av familjen Lindqvist/Een, de kom med presenter till både mej och Atlas. Atlas fick en påse med olika ben och godisar och jag fick presentkort på hm, chokladpraliner och en lite tavla med en klänypa man kan sätta lappar på. Inledde dagen med en skön promenad och sen åt vi lunch. Innan fikat var vi ute och lekte lite på gården. Salsa fick vara kopplad eftersom hon är lite rymningsbenägen och att hon älskar att springa fort fort...Atlas gör då sitt bästa för att hänga på och jag ville inte riskera att han skulle vi halt i morron.



Bus på gräsmattan



Atlas uppvaktar Salsa



Retas med henne och vill leka trots att hon är kopplad



Ser ut som Atlas är spetsad av en pinne men den har bara fastnat i pälsen



Johanna, jag och Joline

Tack för en super trevlig dag i solen!!

Kommentarer :

#1: Johanna & co

Tack själv!! Det blir alldelens för sällan vi har sådanna trevliga dagar ihop :-) Men när bebben kommer blir du mer ledig & kan hänga på fik med Joline & mig ;-) hihi Kram

skriven
#2: Annica

STORT Grattis i efterskott:-) vilken snygg brödrost du fick:)

ha det bra, kram:)

skriven
#3: Christel och Herman

Stort grattis i efterskott. Bloggat flitigt har Du också, kul. Jag måste själv skärpa mig med min uppdatering. Vilken otur att Ozzy kommer mitt i förlossningstiden. Hoppas nu bebisen antingen stannar inne över konserten eller kommer ut innan. Vore ju så tråkigt att missa detta stora ögonblick som Du säger.



Vi väntar också på en mer badvänlig temperatur för träning i vattnet. Nä kallt vatten är säkert inte bra för stela leder. Det är ju en sak när hundarna springer i vattnet och tar sig ett snabb dopp, en annan sak när man skall träna. Men nu längtar både vi och hundarna efter vattenträningen. Förra året vid denna tiden så tränade vi för fullt i vattnet, men i år blir det en aning försenat.

Kul att även Atlas är extra taggad.



Kram Christel.

skriven
#4: Annica

Jamen just ja..Atlas blev ju riktigt sjuk han...usch ja jag tycker det är lite otäckt med denna hosta då man inte vet hur det blir...och Älsa får väl det naturligtvis också så småningom...suck...

Ha en trevlig helg// Kram

skriven

Kommentera inlägget här :