Jag längtar hem!!!

Står på jobbet just nu och har såå tråkigt. Inte så mycket kunder och inget annat just att göra heller.... 3 timmar till ska jag stå här, SUCK!
Vet att man inte ska surfa på jobbtid, men nu blev det så en liten stund.
Vill bara hem till soffan och äta fruktsallad och kolla på Idol. Äntligen fredag i morron, det ska bli skönt med ledig helg. Blir ju som sagt veteranplöjning på lördagen och fest på kvällen. På söndagen ska vi fira Mickes pappa som fyller år. Ska nog passa på att bada Atlas en sväng i älven då med galltvålen så han blir riktigt vit och fin till bröllopet. För självklart ska han vara med på bröllopsfoto!! =)
Idag har det varit första riktiga höstvädret på länge med mulet och regn :( Annars har det varit grymt fina dagar med solsken.
Funderar på att investera i en ny digitalkamera, min är ju antik. Dock är det svårt att välja vilken, utbudet är ju ganska stort. Vi får se vad det blir, funderar i alla fall på en Sony DSCW270BLACK med 12 MPIX och 5x optisk zoon. Tror ni det kan vara nåt, ni som är insatta? :)

Hoppas ni alla får en skön kväll!

Kommentarer :

#1: Lina & Astor

åh ska atlas vara med på bröllopskortet.. va fint!



kan tyvärr inte hjälpa dig med kameratips.. köpte en själv för några månader sen, bara tog en. det är redan nåt fel på den och jag vet inte vart jag gjort av kvittot. typiskt mig :(

skriven

Kommentera inlägget här :