Tjejkväll!

Sitter och väntar på att syster ska hämta upp mej och sen bär det är på världspremiär! Vi ska se This is it. Jag hoppas den är bra och motsvarar mina förväntningar, har läst en del i tidningen om missnöjda fans, som menar att filmen inte visar sanningen etc... Jag tror inte att nån någonsin kommer att få veta sanningen, jag tror inte heller att Michael som var den mest privata av alla, vill att nån ska veta heller. Skit samma! Jag vill bara få en stunds underhållning och njutning av den största genom tiderna och min stora idol.
Jag älskar allt han gjort och vet att mina tårar kommer vara blandat med ett leende på mina läppar.

I senaste numret av Landseerbladet efterfrågade dom historier från ägare till Landseer och då tänkte jag ta tillfället i akt att berätta om mitt liv med Landseer och en gång för alla tala om att jag älskar rasenprecis lika mycket som alla andra och aldrig haft för avsikt att "svartlistat" den som vissa påstår. Det är väl knappast rasens fel att den drabbas av en del defeker, som ALLA raser gör?!

Hoppas ni alla får en trevlig kväll, det ska jag ha!!


Stövlarna nedan har tagit plats i skohyllan hemma, lagoma klackar som man orkar med en helkväll ute =)



http://www.have2have.se/





























































Kommentera inlägget här :