Julfest igår

Det var ett fasligt sjå innan jag kom i väg till Gävle. Micke skulle skjutsa mej men ville inte hämta (vilket jag verkligen förstår, jag sover bara och då är det inte så kul att åka nästan 12 mil mitt i natten). Visste inte hur jag skulle komma hem så ett tag var jag nära att ta bilen och köra själv, men jag har aldrig varit bra på att gå på fest utan att dricka... Jag vet lite tragiskt men så är det, dansar inte nykter heller så då hade jag åkt hem efter maten. Jag och Lina ses ju inte heller varje dag precis så vi ville så gärna festa ihop, för då har vi ju som roligast!
Till slut blev det iaf så att jag tog bussen hem.

Det var en trevlig fest även om det var många som inte kom (blev ju lite kort varsel). När vi ätit och lekt lite och surrat en hel del så åkte vi ner på stan och gick ut på Goya, en del av oss iaf. Vi dansade och hade skoj!



Tror Lina ville visa upp sitt nya, snygga armband :)



Jag och Andreas



Stiliga PM hade klätt upp sig för kvällen



Festfixarna Micke och Jägarn



Jag och min älskling



Lina fular sig med chilinötter



Tre kassabruttor!


Har precis varit ute i skogen med Atlas och gått i mörkret..var lite läskigt för vi såg ett par ögon en bit bort och man vet ju inte vad det är..
Nu ska jag i alla fall göra soppa med bröd till och mysa med tända ljus.

Har också kollat på en film idag: Dagboken, har ni inte sett den och gillar romantiska filmer så SE den!! Jag grät mer eller mindre hela filmen (2 timmar). Den var så oerhört fin på alla vis, så jag bara dog emellanåt. Jag har ett behov av att få gråta på det viset ibland och då är det perfekt att se en sån film ensam och bara gråta ut, då känns det mycket bättre sen :)

Kram på er!

Kommentera inlägget här :