Midsommar!

Nu är midsommarhelgen förbi och jag har haft det superbra. På midsommaraftonen så jobbade jag först en stund till kl 13 och sen när jag kom hem blev det en promenad med Atlas innan det var dags att göra sig iordning för kvällen. Efter att vi skjutsat i väg Atlas till mina föräldrar så åkte vi till en av mina chefer på bageriet, där bjöds det på mat och dryck. Vi var ett gäng på ca 15 pers som hade jätte trevligt och sjöng snapsvisor för allt vi hade :)
Otroligt nog kom ju även solen efter att det regnat hela dagen. På nattkröken så gick vi till Koversta gammelby och fortsatte festen med alla andra festsugna Färnebobor, kvällen gick jätte fort och det var hur kul som helst.
Tyvärr så var syrrans cykel borta när vi skulle hem, det var väl nån som inte kunde se skillnad på sin egen och hennes kanske...tråkigt!
Vi kom iaf hem i 5-tiden så man var något sliten dagen efter... då var vi dessutom bjuden till Johanna och Anderas på grillfest. Jag var inte så jätte sugen att dricka nåt men fick i mej en vinare iaf, det blev en lugn kväll och det känns skönt idag.
Det har varit ett jätte härligt väder med sol största delen, jag som är soldyrkare passade på att pressa så mycket jag hann mellan tvätten jag höll på med :)
Kom hem från en promenad med Atlas för en stund sen och nu har jag precis ställt in en rabarberpaj i ugnen, MUMS!

Hoppas ni alla haft en trevlig helg!!

Kommentarer :

#1: Annica

Ja ni verkar ju haft en bra helg=)

Härligt att solen kommit också...måtte den stanna lääänge nu=)

Ha en bra dag// Kram

skriven
#2: Lillan & zelda

Åh, vad kul ni verkar haft! Skönt med lite sol! Nu äntligen har den kommit till Värmland åxå så idag är det såååå härligt!

Kram!

skriven
#3: Carina T

Vad roligt ni verkar ha haft det!

Nu hoppas jag att sommaren är här så man vågar bada lite ;)



Kramisar!

skriven

Kommentera inlägget här :