Helg!

Igår åkte jag och micke till gävle för att äta och gå på bio, vi såg Valkyria med Tom Cruise i huvudrollen. Jag är särskillt förtjust i verklighets baserade draman och gärna med historiska inslag. För er som inte vet så handlade den om andra världskriget och det sista av 15 försök att mörda hitler för att rädda Tyskland mot denna vedervärdiga diktator och massmördare.
Den var bra och jag kan rekomendera den till de som vill se en film med spänning och allvarligt budskap.

Idag har jag jobbat först och sen blev det verkligen en kväll i träningens tecken. Hade tänkt åka skidor, men jag hade helt kassa såna (bakhalt) så det blev bara 20 min innan jag gav upp. Tog ist en löptur innan mörkret föll. Sen har man ju en hund som kräver sitt så vara det bara att ge sig ut i skogen på en promenad, så nu är jag och atlas mycket nöjda :) Jag har tänkt att jag ska vara i mitt livs form detta år jag fyller 28 och siktar på att vara med i tjejmilen i sommar och göra en hyffsad tid, vi får se hur det går med det ;)

Nu ska jag ha en skön helg och slappa eftersom min underbare blivande man har städat huset medans jag jobbat =)

/Therese

Kommentarer :

#1: Carina T

Ja om du går in i ditt livs form i år så går jag in i soffpotatisen år =)))))

Nä då faktiskt varit i skogen men grabbarna och varje gång blir jag så förvånad hur vacker det är i vinter.

Ha en trevlig helg!



Kramisar!

skriven
#2: Lina & Astor

Men hörru din hurtbulle, va duktig du är!

skriven

Kommentera inlägget här :