Helg i Orsa och mer bröllopstjat

Denna helg har jag varit i Orsa på firmafest. Vi bodde en natt i stuga på en camping i Orsa och dagen efter besökte vi Orsa björnpark. Vi hade jätte trevligt med grillning och kubb på kvällen och möte med björn, varg, sibiriska tigrar, räv, berguv och isbjörnar på söndagen. Det var kul att få se dessa djur på så nära håll, jag blev mest fascinerad av tigrarna, vilka otroliga bjässar till katter =) Det fanns även lo och djärv men dom såg vi aldrig. Lite synd att missa djärven men o har jag sett så många gånger på nära håll i det vilda så det gjorde inte så mycket.
Innan vi åkte upp till Orsa på lördagen så var jag och shoppade lite i Falun med mor och syster. Tanken var att jag skulle hitta underkläder till bröllopet och så hade jag sett att det fanns en bra underklädesbutik i Falun. Det var kanonbra service där och trevlig personal, jag hittade vad jag sökte men till en kostnad på 2500:-(!!!) Svider ordentligt i plånboken, men eftersom allt annat jag handlat till bröllopet inte varit billigt, så varför skulle jag då hitta billiga underkläder...? ;)
Det var verkligen kanonfint och jag tror att jag kommer ha mycket användning av det sen också för det satt som ett smäck =)
Jag har också fått mail om att min vigselring är färdig och förmodligen kommer den i veckan, kul!
Det är bara 6 veckor kvar nu så det börjar bli lite stressigt trots att jag har koll på det mesta...tror jag iaf :)



Görel och Elise har korkat upp



Fixar med maten



Björn med grisklöv



En av tigrarna



Elise, Kaisa och Micke



Isbjörn




'
Våra respektive fick också följa med. Anderas och Micke



Lundgrens gänget!



Wedding undies

Kommentarer :

#1: Annica

Ni verkar ha haft kul i Orsa, bilden på björnen var verkligen härlig! Ja klart att det inte "bara" ska vara snyggt på utsidan=)...kanske inte sååå kul att ha typ Bridget Jones underkläder under bröllopsklänningen=)))

ha det bra// Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :