Födelsedagsfest!

I fredags fyllde jag år och då brukar jag alltid ha lite party med mina vänner, så även denna gång. Så igår premiär grillade vi och satt ute och åt och sen dansade vi hela natten lång :) Jag har som brukligt väldigt roligt bara det finns massor av vin och bra musik ;)
Två kompisar från Örebro och en från Gävle sov kvar och vi hamnade väl i säng vid halv 4. Man är ganska trött idag men mår oförskämt bra ;)
Nedervåningen såg ut ungefär som en elefanthjord dragit fram och storstädning var ett måste, eftersom jag är väldigt morgonpigg så gick jag upp 8 och städade allt innan de andra vaknade =)
Atlas sov hos mina föräldrar och det var nog tur för det blev ganska livat, tycker inte att han ska behöva vara med när man spelar jätte hög musik och det springer runt fulla mäniskor överallt.
Fattar inte vart åren tar vägen, jag är snart 30 och vägrar bli vuxen ;) Jag fick massor med fina presenter också bla: 5 vinflaskor, party väska, 1500:- på löplabbet, 500:- på Carlings, korg med kex, ost, frukt och goda viner, plockning och färgning av bryn på salong, pengar, Arn filmerna, spikmatta, sommardäck till bilen, musmatta, blommor, lotter, bestick mm.

Det har iaf varit ett fantastiskt väder i helgen med temp över 20 grader och sol, helt underbart!!!
Jag ska boka tid för Atlas hos Ann Essner på torsdag igen och prata lite om hur vi ska gå vidare och ha uppföljning på fodret jag givit honom i 3 veckor nu.
Jag kan ju inte påstå att jag märker nån skillnad på honom rent stelhetsmässigt, men å andra sidan är jag ju mer försiktig med honom nu också. Dock så bajsar han mycket mer och verkar så himla hungrig hela tiden trots att jag ger honom i överkant, det känns ju inget riktigt bra.
Ska höra vad detta fodret kostar och om det inte blir nå dyrare att köpa till kosttillskott iat så går jag nog tillbaka till hans förra foder och tillsätter omega-3 och omega-6 samt glukosamin.



Grillning i kvällssolen



Partygänget



Jag och min Lina :)

Kommentarer :

#1: Lillan & Zelda

Låter som ni haft riktigt kul=) Härligt!!!!

Hoppas det blir ordning på Atlas snart, det är inte roligt när de är stela och halta...

skriven
#2: Carina T

Grattis i efterskott! Vilket party ;)

Blir ingen tävling i juni för våran del, Ozzy ska ha sin catrophen spruta snart och den är det 1 månad karens på =( Såg även Back on track täcket har fått karens. Men har inte använt det sen i vintrast.

Hoppas allt går bra hos Ann.



Kramisar!

skriven

Kommentera inlägget här :