Julaftonsmorgon

Jag har precis stigit upp och släppt ut Atlas för en morgonkiss i trädgården då upptäcker jag att det snöar :) Termometern visar några minus grader och det känns så skönt att det faktiskt blev en vit jul. Jag ska snart väcka Micke för att äta grötfrukost tillsammans och öppna några julklappar. Ska ta dom jag fått från arbetskamrater och arbetsgivare, sen brukar jag och Micke ge varann en varsin på morgonen också så tar vi resten på kvällen sen. Sen styr vi kosan mot Skutskär där vi ska äta tillsammans med Mickes systers familj, när vi varit där och firat med dom så åker vi till min familj, men det blir nog inte förens vid 21 eftersom min mamma slutar jobbet då. Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL och hoppas att ni får en skön helg med mycket god mat och trevligt umgänge!!! /Therese, Micke & Atlas

Kommentera inlägget här :