Vad är det för dag i dag....?

Jo, det är MIN födelsedag, HURRA HURRA HURRA!
Jag är barnsligt förtjust i födelsedagar och trots att jag fyller 27år så firar jag gärna detta. Jag åldras lik förbannat och då kan man ju lika gärna fira och ha roligt ist för att ha ångest över att man blir äldre.
Jag får tyvärr tillbringa hela min födelsedag på jobbet, men min underbara kollega och kära vän Lina hade satt upp ballonger och köpt en jätte fin bukett blommor till mej som stod vid datorn när jag kom i morse. Mycket trevlig start på detta arbetspass =) TACK!
Har även fått blommor och presenter av min älskade sambo på morgonen. 

Jag har beställt en lite varmare våtdräkt, våtskor och handskar som jag ska hämta i morgon. Jag hoppas att jag ska kunna gå i vattnet snart och träna lite. Jag ska nog göra ett försök på söndag, få se om det går annars får det bli enbart apportering där jag kan hålla mig på land. 

Hoppas ni alla får en bra dag, det ska jag ha!!! 

Kommentarer :

#1: Christel och Herman

GRATTIS i efterskott på din födelsedag.
Spännande med den nya våtdräkten, skall bli kul att höra om det blev nått badande för dig på söndag. Var nere i onsdags och tränade vatten. Har fastnat med livbojen. Herman drar den gärna och utan problem på land, MEN när han skall ta med den ut till Pelle i vattnet, nja då tycker han att det är jobbigt. Vi har ju fått iväg honom med livbojen ett flertal gånger, MEN det är fortfarande ett moment han tycker är jobbigt och jag vet inte varför. Skall höra med Britt om hon har några bra tips och ideer. Försöker ju med mycket positiv "övertalning", men kanske behövs det något annat.
Har tingat en valp, spännande värre.

Trevlig helg.
Kram Christel och Herman

skriven

Kommentera inlägget här :