Atlas fyller 4år!!!!!!!!!!

Idag fyller min bäbis, bästa vän, partner, familjemedlem och hund 4år. Visst är det lite roligt att fira födelsedag men det är egentligen med vemod jag möter den här dagen. Tiden går aldelens för fort och jag kan knappt fatta att Atlas snart varit hos mej i 4år.
Nu får man ju hoppas att Atlas liv blir långt och friskt, men vi vet ju alla att ett hundliv är aldelens för kort...

Hur som helst så har jag gjort en fin tårta till Atlas och han har även öppnat paket på morgonen. Atlas älskar paket och sprigner stolt runt och visar vad han har. Inuti fanns en groda som han har bitit på i en halvtimme nu :) Sist in i leksakssamlingen är alltid den roligaste.
Har självklart tagit bilder på detta, men det går fortfarande inte att lägga in bilder i datorn och jag vet inte varför. Ni får se bilderna vid ett senare tillfälle ist.
image61

Här kommer en bild på Atlas från 2005 när han busar med sin trasa =)

//Therese

Kommentarer :

#1: Christel och Herman

Super grattis i efterskott till underbara Atlas. Ja tiden går fort, det känns ju inte så länge sedan som man var och hämtade hem dom små liven.
Ja nu kör vi igång med både lydnad och vattenträning på allvar. Man känner sig så taggad.
Hur går det för Er??

Kram Christel och Herman

skriven

Kommentera inlägget här :