Ett livstecken och bildbomb

Jodå, jag lever! Bloggen prioriteras inte som ni märker. Jag har under en lång tid bara känt mig stressad över bloggen och det har känts bra att låtit den vara utan press att skriva. Jag tror att jag får mycket utlopp i instagram att jag inte behöver skriva av mig så mycket här, som tidigare verkligen varit min ventil. Jag vill ändå ha bloggen kvar för rätt som det är fallet andan på :-)Jag har efter en vår med väldigt mycket träning blivit tvungen att trappa ner en smula och försöka hitta tillbaka till glädjen i löpningen som har åsidosatts lite grann. Jag behöver komma i fas igen och få lite fart på benen inför kommande lopp i sommar. Appropå sommar, nu verkar det som om den äntligen är här efter några härliga dagar! Så underbart vi hade det igår. Det enda vi bemödade oss med var att sola, bada och mysa här hemma. Jag väntade till kvällen innan jag gav mig ut i skogen för en runda. Den här veckan väntar kanonväder med temperaturer upp mot 30 grader! Hoppas ni har det bra, kanske semester rent av? Jag ska jobba en vecka till efter den här innan det är min tur för 4 veckors härlig ledighet. Istället för att försöka berätta allt som hänt på senaste tiden, får ni en bildbomb på en liten del. Jag har det så bra! Varvar familjeliv, träning och jobb med en del sena kvällar, vardagslyx, trevliga middagar och shopping. Precis som jag vill ha det!Kram på er!

Kommentera inlägget här :