Födelsedag

Idag är det min dag! :-) Efter att ha firat Wilson två dagar i rad, först med familjen och sen barnkalas var det skönt att få en lugn dag. Jag ville fylla min dag med det som betyder allra mest för mig. Efter en stor, härlig frukost gav jag mig i väg på långpass. 23 km skulle springas så då bestämde vi att jag skulle springa till Gysinge, möta upp familjen och mina föräldrar där och äta lunchbuffé. Det är "bara" 18 km till Gysinge så jag fick springa en liten omväg och det blev ett mycket trevligt pass. Det kändes otroligt lätt och precis så vill jag känna de inledande två milen på maraton, det vore perfekt. Vädret med endast 3 grader och växelvis med sol, moln och snöfall gjorde det lite klurigt att klä sig men det blev ganska bra. Lunchen smakade fantastiskt och inte så konstigt med allt jag förbränt under passet :-) Sen blev det en liten promenad, lekparkshäng och kaffe hos en vän. Jag har haft en perfekt födelsedag och känner en otrolig tacksamhet för allt det som livet ger mig. Känner varje år att jag är den bästa versionen av mig själv! 








Vackra Gysinge 

Kommentera inlägget här :