Bianchi

Jag har köpt min allra första landsvägscykel, en sk racer. Faktum är att jag aldrig en suttit på en tidigare. Jag fick bra hjälp av en säljare att välja ut en cykel efter mina behov. Eftersom jag inte vet hur roligt jag kommer tycka det här med cykling är så ville jag inte lägga en förmögenhet utan valde en cykel i lagom prisklass så det inte känns alltför bortkastat om jag inte skulle cykla så mycket mer efter Vätternrundan 2017. Redan samma kväll hemma var jag ju tvungen att testa den och det är lite skillnad mot min vanliga cykel om man säger så. Det går ju så lätt! Sittställningen är ju såklart ovan och jag blir ganska snabbt trött i axlar och rygg men det har med min svaga bål att göra och jag hoppas jag ska hinna träna upp den ordentligt.
Jag är en obotlig matchingnörd så till min stora förtjusning matchade cykel och skor perfekt 😊 Några kläder har jag inte köpt ännu men det finns massor av snygga cykelplagg att shoppa i alla prisklasser.

Kommentera inlägget här :