På väg tillbaka

I Lördags kunde jag inte hålla mig längre utan drog på mig de nyshoppade cykelbyxorna och tog fram cykeln. Micke och barnen ville på loppis ca 14 km bort så då passade det bra att cykla dit och så fanns alternativet att åka bil hem om det skulle bli för mycket för magen. Det är riktigt kul att susa fram på vägen kan jag meddela. Det känns som om det går riktigt fort även om det inte gör det såklart men betydligt fortare och mer lättrampat än med min vanliga cykel. Dit var inga problem, trampade på bra och kröp ihop i nedförsbackarna. Hem blev det kämpigare, mest för händerna. Vänster handen var så bortdomnad till slut att jag knappt kunde växla. Detta beror antagligen på att mina obefintliga magmuskler och klena rygg som gör att jag lägger för mycket vikt på händerna. Detta hade jag väntat mig då det även händer ibland på min vanliga cykel tom. Bortsett från det så var det himla skoj!!

Kommentarer :

#1: mari

Supersnygg cykel och skönt att du börjar komma tillbaka fina du <3

Svar: Tack snälla! Känna toppen 😃 Kram
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :