En fin dag

Strålande sol utanför fönstret, långfrukost med barnen och sen promenad. Så underbart ute idag! Helt vindstilla ett par minusgrader och så hjärtknipande vackert. Jag älskar verkligen vintern och så glad att jag la alla måsten åt sidan för att ta vara på den fina dagen med de bästa <3 
Eftersom Micke hade tävling idag fick mitt långpass vänta enda till efter 15 när han var hemma igen. Det blev inget vidare pass...inte katastrofdåligt men jag fick aldrig nåt flow, kände mig lite energifattig och kände av skavsår på båda fötterna och av pulsbandet. Passar mig allra bäst att springa på förmiddagar och det beror väl på att jag alltid gör det, kroppen är så van med det. Jag tog mig igenom passet och distansen stannade på drygt 21,5 km när jag var hemma igen men det blev mest träning för pannbenet. Såna pass behövs också inför maraton helt klart! :-) Känner att jag välkomnar återhämtningsvecka med öppna armar haha! 






Kommentera inlägget här :