Sjukstuga

Inte så himla inspirerande att läsa om jämmer och elände så det hoppar jag över ;-)
Foten går framåt (fniss) och jag har börjat stretcha den och köra lite rörlighetsövningar varje dag. I morgon ska jag testa cykla få se vad foten tycker om det, måste få upp lite puls innan jag bryter ihop!
Jag har varit hemma i en vecka snart men i morgon ska jag äntligen jobba igen. Wilson har tyvärr gått och blivit riktigt sjuk med hög feber, hosta och är allmänt risig. Han har mest sovit idag men hans i vanliga fall väldigt stora behov av närhet är om möjligt ännu större.



Tur han har sin syster när mamma måste göra annat ♡

Kommentarer :

#1: Mari

Men vad söt dom är, hand i hand <3 Krya på er!
Och jag håller tummarna för att foten känns bra när du cyklar... kramar

Svar: Ja ibland är dom riktigt gulliga haha! ;-) Tack!
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :