Dag 7

En vecka har gått sen skadan och mornarna är värst när jag legat stilla hela natten. Då värker foten och är extra stel. Jobbade igår och var lite orolig hur det skulle gå men ju längre dagen gick desto bättre kändes det. Helt klart gillar foten att gå omkring. Tror en långpromenad i lagom tempo skulle vara perfekt meeen jag har ju en liten sjukling här hemma att ta hand om så det blir svårt att ta sig i väg tyvärr. Min kropp skriker efter att andas frisk luft, få solens strålar i ansiktet och röra på sig.
Stack i väg till gymmet en sväng efter jobbet igår för att testa om foten gillar cykling och vet ni, den älskar det! Jag kände ingenting i foten när jag cyklade oavsett pedalens placering! Nu har jag iaf konditionsträning som funkar och det känns skönt även om cykling inomhus kan vara nåt av det tråkigaste som finns... jag är orolig för min halvmara om snart bara 2 månader, vågar inte tro på att jag står där på startlinjen 2 Maj men än finns det hopp.
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mari

Heja heja, skönt att cyklingen fungerar <3

skriven

Kommentera inlägget här :