Tankar om Vasastafetten

Snart är det bara en vecka tills det är dags för lagtävling. Tankarna inför är många och jag är väldigt nervös. Jag är verkligen en kontrollmänniska och oroar mig för allt som är nytt. Som att jag inte vet hur det ser vid starten eller rummet som jag ska sova i natten till tävlingsdagen. Jag tycker det ska bli jätteroligt och ser fram emot det massor men mycket energi och fokus går åt till att fundera över saker jag inte har kontroll på, jättedrygt. Jag vet att min sträcka börjar med en stigning, en lång sådan. Jag vet inte hur brant den är och inte exakt hur lång men det kommer bli tufft.
Helst av allt vill jag veta nu hur vädret blir, det vill nog alla. Jag skriver packlista, inget får lämnas åt slumpen. Jag som är ensamvarg tycker också det är nervöst att ingå i ett lag även om jag vet att ingen förväntar sig nåt eller ställer några krav. Klart man vill prestera bra!

Det var några kvällstankar det :-)



Hemmagjorda köttbullar på närproducerad färs och min mammas lingonsylt, inte illa alls! :-)

Kommentera inlägget här :