Semestern på paus

Den här veckan gästspelar jag lite på jobbet och kör 3 arbetspass. Jag visste om det innan så vad det gäller semestern har jag bara tryckt på pausknappen och fortsätter nästa vecka med min sista semestervecka. Försöker ändå behålla semesterkänslan i kroppen och det är inte så svårt eftersom Micke har semester och är hemma med barnen de dagar jag jobbar. De dagar jag är ledig hittar vi på saker tillsammans, igår tex var vi och hälsade på Mickes syster med familj. En jätte trevlig dag med god mat och kusiner som lekte :-)
Har trappat upp träningen den här veckan men har planerat vilodag på fredag och ev söndag. Olika löppass varvat med cykling och styrka, känns så bra att kunna ösa på lite igen!
Idag blev det transportcykling till jobbet, skönt att kunna passa på då jag inte behöver ha med mej barnen till dagis.

Jag skyndade mej hem så fort jag kunde då jag visste att Micke ville komma i väg för enduroåkning, så vi bara möttes i dörren i princip. I gengäld för att ta kvällen själv fanns middag färdig, värt så mycket att slippa ställa sig att fixa kl 20 när man är vrålhungrig. Tummen upp!!
 
Hoppas ni har det bra i sommar!
 
 

Kommentera inlägget här :